Ewa Idczak | właściciel – dyrektor, pedagog, logopeda, neurologopeda
Pedagog specjalny, logopeda o specjalności neurologopeda
, absolwentka Podyplomowego Studium Psychologii i Oligofrenopedagogiki, specjalista - trener emisji głosu, ukończony kurs psychostymulacji i logorytmiki (wszystkie studia i specjalizacje ukończone na Uniwersytecie Wrocławskim), wieloletnie doświadczenie w pracy pedagoga szkolnego, logopedy i neurologopedy w Ośrodku Psychostymulacji we Wrocławiu (ośrodek związany z UW), Stowarzyszeniu Tęcza
w Oławie, Poradni Logopedycznej w NZOZ Omega
w Oławie.
Anna | specjalista do spraw płac i kadr
Absolwentka: studiów licencjackich w Wyższej Szkole Zarządzania EDUKACJA na kierunku handel zagraniczny oraz studiów magisterskich na kierunku Zarządzanie specjalność „Zarządzanie Zasobami Ludzkimi”.
Uzyskane certyfikaty, ukończone szkolenia:
- zasiłki chorobowe, macierzyński i opiekuńcze
- wynagrodzenia w oświacie – zmiany i problemy
- ubezpieczenia społeczne i zdrowotne
- podatek dochodowy od osób fizycznych
- nowy program płatnik
Natalia | wychowawca gr. BIEDRONKI
Jestem absolwentką Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Brzegu, gdzie uzyskałam tytuł licencjata o specjalności profilaktyka psychopedagogiczna z elementami terapii. Aktualnie kontynuuję naukę na studiach magisterskich w kierunku pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Wzbogacam swoją wiedzę poprzez udział w kursach z interesującej mnie tematyki. Moją pasją są górskie wędrówki oraz czytanie książek, a ostatnio dołączyła do nich nauka gry na ukulele.
Klaudia | pomoc wychowawcy gr. BIEDRONKI
Jestem osobą ciepłą, miłą, cierpliwą. Do każdego dziecka podchodzę indywidualnie. Moja empatia i zrozumienie innych pomaga mi w pracy z dziećmi. Praca z dziećmi daje mi radość i wiele pozytywnej energii. Szczęście dzieci i ich uśmiechy dają mi najlepszą satysfakcję z tej pracy. Ukończyłam kurs ,,Psychologia dziecka”. Obecnie jestem na kursie ,,Opiekun dzieci do lat trzech”. Dalej chcę się szkolić i zdobywać wiedzę na innych kursach, szkoleniach.
Moją pasją jest czytanie książek, o różnej tematyce w tym czytanie dla dzieci. Uwielbiam podróżować, zwiedzać ciekawe miejsca. Lubię też sport i zwierzęta. Moja kreatywność i wyobraźnia to jedne z moich atutów.
Julita | zastępca dyrektora | wychowawca gr. ŻABKI
Absolwentka na Wydziale Nauk Historycznych i Pedagogicznych Uniwersytetu Wrocławskiego na kierunku Edukacja Wczesnoszkolna i Wychowanie Przedszkolne- studia licencjackie. Absolwentka na Wydziale Nauk Historycznych i Pedagogicznych Uniwersytetu Wrocławskiego na kierunku Terapia Pedagogiczna- studia magisterskie. Aktualnie studentka kierunku Organizacja i zarządzanie oświatą. Moją pasją są górskie wędrówki, uwielbiam odkrywać piękno otaczającego nas świata i zaszczepiać cieakwość do świata w najmłodszych,
interesuje się fotografią i obróbką graficzną zdjęć.
- Kreatywne metody pracy w przedszkolu i edukacji wczesnoszkolnej. Poziom II
- Zobacz jaki jestem. Jak wspierać indywidualny rozwój dziecka w wieku przedszkolnym?. Poziom II
- W świecie dziecięcych zmysłów - Sensodydaktyka. Poziom II
- Metody stymulacji dzieci- pedagogika Montessori
- Jak przeprowadzić e-uroczystości szkoła/przedszkole/placówka
Alicja | pomoc wychowawcy gr. ŻABKI
Absolwentka studiów licencjackich kierunku Pedagogika Ogólna o specjalności Poradnictwo i Pomoc Psychopedagogiczna na Uniwersytecie Wrocławskim. Aktualnie kontynuuję naukę na kierunku Human Resources i coaching. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobyłam podczas odbywania praktyk w placówkach opiekuńczo- wychowawczych oraz poradniach psychologiczno- pedagogicznych.
Agata | pomoc wychowawcy gr. ŻABKI
Jestem absolwentką studiów licencjackich na kierunku Turystyka i Rekreacja na Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu. Aktualnie studiuję na 4 roku Pedagogiki Specjalnej, na Uniwersytecie Wrocławskim. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobyłam odbywając praktyki w szkołach i przedszkolach oraz podczas pracy w żłobku.
Pamela | pedagog specjalny gr. ŻABKI
Ukończyłam Pedagogikę specjalną na Uniwersytecie Wrocławskim i
kontynuuję studia magisterskie na kierunku Wczesne wspomaganie rozwoju
dziecka.
- Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobyłam podczas odbywania staży w przedszkolach.
- Fascynacja aranżacją wnętrz dostarcza ,i inspiracji w planowaniu zajęć z najmłodszymi z wykorzystaniem materiałów codziennego użytku.
Anita | pomoc wychowawcy gr. SKRZATY
Jestem osobą sympatyczną, ciepłą, kreatywną oraz cierpliwą.
Z łatwością nawiązuje kontakt z dziećmi.
Praca z dziećmi daje mi radość oraz wiele pozytywnej energii do dalszego działania.
Ukończyłam kurs pomocy nauczyciela przedszkola.
- Zobacz, jaki jestem. Jak wspierać indywidualny rozwój dziecika w wieku przedszkolnym? Poziom II
- W świecie dziecięcych zmysłów. Sensodydaktyka. Poziom II
Agnieszka | nauczyciel rozwijający zainteresowania dzieci gr. SKRZATY
Absolwentka studiów pedagogicznych na kierunku Pedagogika Społeczna i Terapia Pedagogiczna oraz Edukacja Kreatywna i Medialna. Doświadczenie w pracy z dziećmi czerpie z praktyk w Oddziale Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dzieci i Szkołach Specjalnych oraz poprzez prowadzenie drużyny harcerskiej. Ukończyła Kurs Wychowawców i Kierowników Kolonii, Kurs Asystenta Osoby Niepełnosprawnej, Kurs w zakresie Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborn. Prowadzi zajęcia metodą Ruchu Rozwijającego oraz śpiewanki z gitarą.
Uzyskane certyfikaty, ukończone szkolenia:
- Kreatywne metodypracy w przedszkolu i edukacji wczesnoszkolnej. Poziom II
- Zobacz, jaki jestem. Jak wspierać indywidualny rozwój dziecika w wieku przedszkolnym? Poziom II
- W świecie dziecięcych zmysłów. Sensodydaktyka. Poziom II
Anna | wychowawca gr. MOTYLKI
Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu na kierunku Wychowanie Fizyczne (specjalizacja Menedżer Sportu i Rekreacji ). Ukończyła studia podyplomowe na Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Brzegu – kierunek Wychowanie Przedszkolne i Edukacja Wczesnoszkolna.
- Ukończyła kurs wychowawcy kolonijnego.
Asia | pomoc wychowawcy gr. MOTYLKI
Zacną rzeczą jest uczyć się, lecz jeszcze zacniejszą – nauczać.
– Mark Twain
Ukończyłam studia prawnicze. Posiadam przygotowanie pedagogiczne ukończone w ramach studiów podyplomowych. Aktualnie studiuję matematykę w Instytucie Studiów podyplomowych w Warszawie. Praca z dziećmi jest moją pasją.
Joanna | wychowawca gr. ROBACZKI
Jestem absolwentką studiów pedagogicznych w Wyższej Szkole Gospodarki Euroregionalnej w Józefowie na kierunku Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna z wczesnym wspomaganiem rozwoju dziecka. Jestem osobą kreatywną, sympatyczną, ciepłą lubiącą pracę z dziećmi.
Ukończone kursy i szkolenia:
- Zobacz jaki jestem. Jak wspierać indywidualny rozwój dziecka w wieku przedszkolnym.
- Kreatywne metody pracy w przedszkolu i edukacji wczesnoszkolnej.
- w świecie dziecięcych zmysłów - sensodydaktyka
- Przyjaciele Zippiego
- Upominki na różne okazje rozbudowanie i rozwijanie wrażliwości estetycznej dziecka oraz jego indywidualnych zdolności twórczych.
Ewelina | wychowawcy gr. PSZCZÓŁKI
Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego - tytuł magistra na kierunku Socjologia. Wieloletni wychowawca prowadzący drużynę harcerską, doświadczony animator potrafiący poprowadzić wiele zabaw o charakterze edukacyjnym, wyczarować dla dzieci wielkie bańki mydlane, zwierzaczki z baloników, a nawet chodzić na szczudłach. Były wolontariusz Uniwersytetu Dzieci oraz angielskiego przedszkola St Charles Borromeo Catholic Primary School and Nursery in Weybridge. Kurs Wychowawców i Kierowników Kolonii Terapia dziecka z autyzmem – wybrane modele.
Basia | pomoc wychowawcy gr. PSZCZÓŁKI
Jestem studentką pedagogiki opiekuńczo wychowawczej z terapią pedagogiczna.
Posiadam wiedzę na temat Arteterapii oraz przeprowadzałam zajęcia związane z teatroterapia, muzykoterapia oraz prezentowałam bajkoterapie. Posiadam wiedzą na temat terapii SI. Jestem współorganizatorem pikników rodzinnych i imprez okolicznościowych.
Przebyłam liczne praktyki w pracy z dziećmi i osobami starszymi w DPS.
Agnieszka | logopeda-terapeuta
Absolwentka studiów licencjackich kierunku Pedagogika Ogólna o specjalności Poradnictwo i Pomoc Psychopedagogiczna na Uniwersytecie Wrocławskim. Obecnie na etapie końcowym studiów magisterskich o specjalności Terapia Pedagogiczna na Uniwersytecie Wrocławskim oraz studiów podyplomowych na kierunku Logopedia Kliniczna na Uniwersytecie Medycznym we Wrocławiu.
Marta | logopeda-terapeuta
Absolwentka filologii polskiej na Uniwersytecie Wrocławskim, logopedii ogólnej na Podyplomowym Studium Logopedycznym we Wrocławiu.
Obecnie studiuje Neurologopedię Kliniczną z Wczesną Interwencją Logopedyczną na Uniwersytecie Medycznym we Wrocławiu.
Koordynator Rehabilitacji Domowej programu „Dźwięki Marzeń” Fundacji Orange.
Kursy, warsztaty, szkolenia:
- kurs dla kandydatów na wychowawców placówek wypoczynku dla dzieci i młodzieży
- kurs dla kandydatów na kierowników wypoczynku dla dzieci i młodzieży
- kurs metody werbo-tonalnej I st.
- kurs języka migowego KSS I
- kurs Polskiego Języka Migowego cz. I
- „Wczesne wykrywanie wad słuchu – nie ma dzieci za małych do terapii”
- „Diagnostyka, terapia i edukacja dzieci z zaburzeniami oraz wadami słuchu”
- „Wspomaganie rozwoju dziecka z wada słuchu – rola rodziców i terapeutów”
- „Terapia słuchu i mowy dzieci niedosłyszących w wieku 7-12 lat – przegląd metod pracy”
- „Dziecko za szybą, diagnoza i terapia autyzmu”
- „Dziecko z wadą słuchu w przedszkolu publicznym - integracja w środowisku słyszących rówieśników”
Urszula | fizjoterapeuta, neurologopeda kliniczny, terapeuta SI.
Absolwentka: Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu, kierunek: Fizjoterapia. Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu, kierunek: Logopedia kliniczna. Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu, kierunek: Neurologopedia Kliniczna z Wczesną Interwencją Logopedyczną.
Ukończone kursy i szkolenia:
- Zawodowy kurs masażu i niekonwencjonalnych metod leczenia
- Neurofizjologiczne podstawy procesów integracji sensorycznej
- Terapia Integracji Sensorycznej II stopnia
- Psychomotoryka
- Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne
- Metoda psychostymulacyjna "Dyna Lingua M.S."
- Diagnostyka, terapia i edukacja dzieci z zaburzeniami oraz wadami słuchu
- Regulatory funkcji MFS - nowe trendy w diagnostyce i leczeniu zaburzeń zgryzu i wymowy
- Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce - program szkolny według integracji odruchów dr Sally Goddard
- Wczesna interwencja i wspomaganie rozwoju dzieci z grupy wysokiego ryzyka na podstawie neurorozwojowej koncepcji, ergoterapii w pediatrii i integracji sensomotorycznej
- Rozwój motoryczny i rola ręki w nauce mówienia
- Wpływ integracji sensomotorycznej na rozwój psychomotoryczny dzieci z Zespołem Downa
- Mowa i ruch - wspomaganie komunikacji językowej dzieci z zespołem Downa
- Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego Dziecka (KORP) jako narzędzie diagnozy psychopedagogicznej dziecka w wieku od 1 miesiąca życia do końca 9 roku życia
- W świecie dziecięcych zmysłów-Sensodydaktyka
- Dziecko z wadą słuchu w przedszkolu publicznym - integracja w środowisku słyszących rówieśników
- Zaburzenia słuchu u dzieci i młodzieży-następstwa-diagnostyka i planowanie terapii
Ponadto wzbogacam swoją wiedzę uczestnicząc w licznych konferencjach branżowych.